Servis a uživatelská podpora
V našem pražském servisním středisku provádíme kompletní záruční a pozáruční servis námi prodávaných výrobků. V případě záručního servisu platí garance zapůjčení náhradního přístroje po dobu servisu zdarma!
Potřebujete poradit s výběrem nebo máte dotaz k záruční či pozáruční opravě?
Kontaktuje kolegy z technického oddělení na tel.: +420 731 922 089 v době od 9:00 do 17:00 (po-pá), nebo na emailu: servis@thermvisia.com. Do dvou pracovních dní se Vám ozveme s návrhem na řešení vašeho servisního případu.
Jak zaslat přístroj k opravě?
Přístroje prosím bezpečně zabalte, aby nedošlo k jejich poškození při přepravě, a zašlete nám je na adresu: Radlická 3201/14, 150 00 Praha 5, CZ. Vzhledem k dlouhodobým problémům s Českou poštou vás prosíme o zvolení jiného dopravce. Děkujeme za pochopení.