Váš oblíbený e-shop Bestguarder.cz společnosti ThermVisia nyní pod novým názvem TENOLIX.cz!

O nás

Firmware a aktualizace

Vážený zákazníku,

HIKMICRO oficiálně vydal pro své termovizní monokuláry aktualizaci V5.5.20 build 210902, která podporuje zařízení: Lynx LC06, Lynx L15, Lynx Pro LH15/19/25, Owl OH25/35, a Owl OQ35.

Hlavní změny, které tato aktualizace přináší:

  1. Optimalizace efektu zobrazení obrazu v různých scénických režimech. Konkrétně:
    1. Byl vylepšen algoritmus digitální redukce šumu obrazu (DDR).
    2. Byly vylepšeny detaily obrazu jak u cíle s vysokými teplotami tak u chladnějšího pozadí.
    3. Byl vylepšen kontrast cíle oproti svému okolí (tzv. režim džungle).
  2. Podpora funkce prevence přepálení s cílem chránit detektor přístroje. Pokud je zařízení otočeno přímo do slunce, spustí se před detektorem na 10 sekund závěrka.
  3. Podpora zobrazení skutečného času v živém obraze.
  4. OSD (stav zařízení, baterie, WiFi atd.), čas a datum nyní mohou být zapnuty/vypnuty separátně.
  5. Zrychlení náběhu zařízení po zapnutí– pozorovaný obraz je možné zobrazit do 8 sekund, zařízení lze ovládat do 15 sekund.
  6. Přidána funkce sledování nejteplejšího bodu u modelů LH.
  7. Optimalizace logiky pro automatické vypnutí u modelů LH.

Aktualizace aplikace T-Vision v1.3.0 (bude oficiálně vydána nejpozději v říjnu) přináší:

  1. Byla přidána podpora pro budoucí automatické dálkové aktualizace hlavního firmwaru přístroje, pokud je v přístroji již tato verze FW (aktualizace ze starších verzí FW je zatím stále nutno provést ručně přes USB.)
  2. Byla zdokonalena podpora zobrazení, filtrace, stahování a mazaání fotografií a videí uložených na SD kartě zařízení.
  3. Byla vylepšena funkce nastavení času: k dispozici jsou nyní 24-hodinový formát, časové razítko a zapnutí zobrazení data v pravém horním rohu obrazu.
  4. Byla přidána podpora synchronizace času zařízení s hodinami reálného času telefonu uživatele na stránce živého náhledu.

Postup provedení aktualizace (skládá se ze dvou dílčích aktualizací: hlavní FW a FPGA):

  1. Stáhněte si a následně rozbalte ve vašem PC archiv se soubory pro model vašeho zařízení.
  2. Připojte zařízení HIKMICRO k počítači pomocí dodaného kabelu a potom zapněte zařízení.
  3. Vypněte na termovizi funkci WiFi hotspotu.
  4. Otevřete detekovanou jednotku zařízení HIKMICRO, zkopírujte první soubor digicap.dav pro FPGA (z adresáře soubor1-FPGA) a vložte jej do kořenového adresáře zařízení.
  5. Odpojte zařízení od PC.
  6. Podržením vypínače restartujte zařízení a zařízení se automaticky aktualizuje. Průběh aktualizace se zobrazuje na displeji zařízení.
  7. Opakujte postup podle bodů 4-6 s druhým souborem digicap.dav pro Hlavní FW (z adresáře soubor2-Main).
  8. Po aktualizaci FPGA se může stát, že některé vadné pixely budou zapomenuty následkem změny algoritmu zpracování obrazu. Toto je zcela normální a je pak nutné vadné pixely opět ručně odstranit pomocí funkce DPC popsané v uživatelské příručce.

 

Stáhnout aktualizaci pro konkrétní přístroj:

Lynx L15

Lynx LC06

Lynx Pro LH15, LH19, LH25

OWL OH25, OH35

OWL OQ35

Všechny spolu

(Klikněte na název vašeho přístroje a stáhněte si soubory)

 

 

Nevyhovuje Vám nová aktualizace 2021??

Nevadí, můžete se vrátit zpět ke staré verzi (Starý firmware LH15, LH19, LH25)

ZDE MŮŽETE STÁHNOU  

 

Profil společnosti ThermVisia

Společnost ThermVisia je exkluzívním distributorem značek PARD, DALI, Meprolight a Bestguarder, a největším distributorem značky Hikmicro v České a Slovenské republice.

ThermVisia je založena na myšlence poskytovat inovativní technologie v oboru termovizí a přístrojů pro noční vidění, přičemž své podnikatelské vztahy budujeme na častých a dlouhodobých osobních kontaktech jak s našimi obchodními partnery tak s koncovými zákazníky. Za nejdůležitější považujeme neustálé poskytování takových doprovodných služeb, které budou ve svém oboru těmi nejlepšími na trzích, kde působíme.

Se všemi výrobci jsme v úzkém kontaktu, pravidelně je navštěvujeme, posíláme jim kontakty a kontrolujeme kvalitu zařízení. Díky těmto krokům jsme schopni zajistit kvalitu a originalitu produktů jak pro naše velkoobchodní, tak naše maloobchodní zákazníky.

Pokud byste měli jakékoliv připomínky a podněty, neváhejte nás kontaktovat.

Ing. Martin Liška, obchodní ředitel

Historie společnosti ThermVisia
2017

ThermVisia vzniká jako exkluzivní distributor značky DALI pro Českou a Slovenskou republiku.

2018

ThermVisia se stává exkluzivním distributorem nočních vidění značky Bestguarder v České a Slovenské republice.

2019

Thermvisia přivádí na naše trhy také noční vidění a termovize značky PARD a termovize značky Hikvision.

2020

Zařazujeme do svého produktového portfolia rovněž termovize značky Hikmicro, která vzniká odštěpením od společnosti Hikvision.

2021

ThermVisia se stává exkluzívním distributorem značky PARD v České a Slovenské republice.

ThermVisia se stává exkluzivním distributorem značky Meprolight v České republice.

 

O našich značkách
DALI

Společnost DALI Technology je již přes 30 let průkopníkem ve vývoji termovizí pro lov a ochranu osob a majetku. Vývojové a výrobní centrum sídlí v provincii Zheijang v Číně. Společnost je od roku 2008 kotovaná na burze v Shenzenu. DALI již několik let v řadě získává prestižní ocenění „ASMA TOP 50 Technology companies“. V roce 2016 toto ocenění nejen obhájila, ale posunula se v žebříčku vzhůru a obstála v konkurenci s bezpečnostními společnostmi z celého světa.

Společnost DALI Technology je držitelem certifikátu kvality IS0 9001:2000 a certifikátu ISO 14000 o ochraně životního prostředí.

Naše návštěva v DALI

Foto: Návštěva vedení naší společnosti v centrále DALI

Bestguarder

Značka Bestguarder byla založena roku 2005 a od počátku se zaměřuje na vývoj a výrobu vysoce kvalitních a odolných nočních vidění určených primárně pro outdoorové aktivity. Její továrna pokrývá více jak  30.000 metrů čtverečních a má více jak 300 zaměstnanců se specializací na elektrooptické přístroje. Bestguarder potvrzuje svou reputaci profesionálního vývojáře a výrobce nočních vidění důraznou kontrolou kvality. Za účelem vývoje a výroby těch nejkvalitnějších produktů zavedl Bestguarder mezinárodně uznávanou normu ISO 9001. Bestguarder získal i mnoho dalších certifikací jako FCC/CE/RoHS.

PARD

Shenzhen Pard Technology Limited je poměrnou mladou společností založenou v roce 2017, která si však svou inovativností a dobrými cenami velmi rychle získala významný podíl na trhu outdoor nočních vidění a termovizí.

ThermVisia je od roku 2021 exkluzívním distributorem značky PARD v České a Slovenské republice.

 IMG_0987

Foto: Návštěva vedení naší společnosti v centrále PARD

Hikvision/Hikmicro

Tato značka je dobře známá po celém světě. Společnost Hikvision  má nyní více než 34 000 zaměstnanců, z nichž více než 16 000 jsou inženýři v oblasti výzkumu a vývoje. Společnost každoročně investuje 7 - 8 % svých ročních tržeb z prodeje do výzkumu a vývoje za účelem pokračující inovace produktů. Vzhledem k silnému růstu prodejů termovizí značky Hikvision zřídil výrobce Hikvision pro termovize vlastní značku Hikmicro. Od konce minulého roku tedy zákazníci najdou termovizní řadu produktů Hikvision právě pod novou značkou Hikmicro.

Centra výzkumu a vývoje jsou zaměřena na celosvětové výzkumné a vývojové centrum v Montrealu, Kanadě a Silicon Valley v Kalifornii v Severní Americe, stejně tak jako v Pekingu, Šanghaji a Chongqingu.

Společnost Hikvision zřídila jednu z nejrozsáhlejších marketingových sítí v průmyslu, zahrnující 33 zámořských regionálních dceřiných společností, což zajišťuje rychlou reakci na potřeby zákazníků. Produkty společnosti Hikvision slouží různorodému účelu jako například projekt bezpečného města v Soulu, Jižní Korei, přístav Dun Laoghaire v Irsku, milánské letiště Malpensa a Bank of India.

Na přelomu let 2020/2021 se výroba outdoor termovizí osamostatnila do značky Hikmicro.

 

Foto: Návštěva vedení naší společnosti v centrále Hikvision

Meprolight

Společnost Meprolight vznikla v roce 1990 jako divize izraelské skupiny SK Group. Je celosvětově předním výrobcem a dodavatelem špičkových optických a elektrooptických zaměřovačů, samoosvětlujících miřidel pro pistole i pušky, nočního vidění a termovizních zaměřovačů. Všechny výrobky jsou prověřovány v bojových podmínkách a jako takové používány vojenskými a bezpečnostními složkami na celém světě a v případě civilních variant výrobků i širokou veřejností při lovu a sportovní střelbě.

Výrobky společnosti Meprolight se vyznačují nekompromisní kvalitou a spolehlivostí a všechny procházejí přísným procesem řízení kvality podle mezinárodních standardů. Společnost je certifikována podle standardů ISO-9001:2008, ISO-14001:2004 a OHSAS 18001:2007, standardů NATO a podle vojenských specifikací USA a mezinárodních MIL standardů.

 

Kontakty

Chcete vytvořit objednávku telefonicky nebo po emailu?

Kontaktujte náš tým na objednavky@thermvisia.com nebo na tel: 774 108 871.

Máte dotaz na technické parametry nebo na servis?

Kontaktuje kolegy z technického oddělení na tel.: 731 922 112, nebo na emailu: frederik.cenkei@thermvisia.com. Do druhého dne se Vám ozveme s návrhem na řešení vašeho servisního případu.

V našem pražském servisním středisku provádíme kompletní záruční a pozáruční servis námi prodávaných výrobků. V případě záručního servisu platí garance zapůjčení náhradního přístroje po dobu servisu zdarma!

Máte zájem o spolupráci?

Kontaktujte přímo Martina Lišku – obchodního ředitele spol. ThermVisia s.r.o. - distributora značek Hikmicro (Hikvision), DALI, Bestguarder a PARD, email: martin.liska@thermvisia.com

Provozovatel obchodu:

ThermVisia s.r.o.
Karla Engliše 3201/6
150 00 Praha 5, CZ

NA TÉTO ADRESE SE NACHÁZÍ POUZE KANCELÁŘ! V PŘÍPADĚ ZÁJMU O PŘEDVEDENÍ PRODUKTU VOLEJTE: +420 774 108 871

IČ: 057 09 407
DIČ: CZ05709407
email: info@thermvisia.com
Datová schránka: 5f692i2
Společnost je zapsána pod spisovou značkou C 269344 vedenou u Městského soudu v Praze.

Servis a uživatelská podpora
Máte dotaz na technické parametry nebo na servis?

Kontaktuje kolegy z technického oddělení na tel.: 731 922 112, nebo na emailu: frederik.cenkei@thermvisia.com. Do druhého dne se Vám ozveme s návrhem na řešení vašeho servisního případu.

V našem pražském servisním středisku provádíme kompletní záruční a pozáruční servis námi prodávaných výrobků. V případě záručního servisu platí garance zapůjčení náhradního přístroje po dobu servisu zdarma!

Technologie

Jak funguje termovize?

Termovizní kamery fungují na principu zviditelnění tepelného záření, které všechny objekty samy vyzařují. Jedná se o zcela pasivní zobrazovací přístroje, které nepotřebují žádné osvětlení objektů (Sluncem, hvězdami, umělými zdroji). Termovizní přístroje zobrazují tepelné rozdíly objektů.

Skutečnost, že existuje souvislost mezi teplotou tělesa a intenzitou jím vyzařovaného infračerveného záření, zjistil již v roce 1900 Německý fyzik Max Karl Ernst Ludwig Planck, laureát Nobelovy ceny za fyziku.

Vývoji termovizí (neboli termovizních kamer) se věnuje vědní obor infračervená termografie. Úkolem termo-grafie analýza infračervené energie vyzařované tělesem. Termografickým měřicím systémem lze zobrazit teplotní pole měřeného objektu na jeho povrchu. Obor termografie se v širším měřítku rozvinul společně s rozšířením infračervených kamer, pro které se obecně vžilo slovo termovizní kamera, resp. termovize. Každé těleso s teplotou vyšší než absolutní nula vydává infračervené záření, které je lidským okem neviditelné.

Čím je teplota vyšší, tím je vlnová délka vydávaného záření kratší. Termokamera měří ve svém zorném poli dlouhovlnné infračervené záření. Termokamera tedy přeneseně „dělá” obrázky z tepla.

Jednou ze zvláštností termovizního záznamu je skutečnost, že tepelné záření vyzařuje vše, tedy i objímky objektivu, zobrazovací čočky a dokonce detektor sám. Aby se zabránilo zobrazování nežádoucích "duchů" je nutno systém důsledné odclánět nezářivými clonami, případně zajistit dodatečné chlazení detektoru.

Vzhledem k tomu, že materiál, ze kterého je vyrobena čočka musí být propustný pro oblast vlnových délek tepelného záření, tak sklo je pro tyto účely nepoužitelné. Termovize nevidí skrze sklo. Čočky pro termovize jsou vyráběny z germania, nebo safíru, případně dalších propustných materiálu

Jak funguje noční vidění?

Přístroje pro noční vidění jsou zařízení, která pracují na principu zesilování tzv. zbytkového světla. Zbytkovým světlem může být svit měsíce a hvězd, anebo odrazy světel z nedaleké obce či dopravní komunikace. Přístroje pracují v infračerveném pásmu blízkém viditelnému světlu tak, že zesilují toto záření o vlnových délkách 700 až 1000 nm a převádějí ho do viditelné oblasti spektra. Je důležité si uvědomit, že tyto přístroje nedokážou samy o sobě fungovat v prostorách s absolutní tmou, jelikož přístroj by neměl co zesilovat.

V takových situacích se to může řešit přídavnými prvky, jako třeba vlastním infračerveným přísvitem. Na trhu můžete najít přístroje založené na dvou typech nočního vidění – analogovém a digitálním. Oba typy zesilují zbytkové světlo, ovšem každý jiným způsobem, z čehož vyplývají určitá specifikace a také jisté klady a zápory. Přístroje založené na analogovém nočním vidění (kterým se často říká noktovizory) se typicky skládají z trubice fotonásobiče (fotokatody), kde se fotony mění na elektrony. Elektrony jsou poté elektro-chemickým procesem znásobeny a usměrněny k fosforové obrazovce měnící zmnožené elektrony ve viditelné světlo. Obraz se obvykle zobrazuje na zeleném stínítku. Uživatel tak v hledáčku vidí monochromatický, zelený obraz. Výhodou analogového nočního vidění je velká citlivost bez jakéhokoliv zpoždění. Přístroje mají dlouhou životnost a malou spotřebu energie. Vše je vykoupeno vyšší cenou a zpravidla nutností zařízení registrovat na Policii ČR.

Přístroje založené na digitálním nočním vidění, které naleznete v naší nabídce, fungují obdobě jako digitální kamera nebo fotoaparát s jediným zásadním rozdílem, že jejich sensor je citlivý na infračervené světlo. Zásadními výhodami těchto přístrojů jsou velmi příznivá cena a značný uživatelský komfort umožňující např. řadu individuálních nastavení nebo zaznamenávání obrazu. O něco vyšší spotřeba a nepatrné zpoždění obrazu zpravidla nejsou překážkou pro efektivní nevojenské využití. Z uživatelského hlediska je také dobré vědět, jak jsou hlavní rozdíly mezi nočními viděními a termovizemi. Termovize jsou dražší, ale tím, že zpracovávají tepelné záření, vidí i v absolutní tmě (tedy bez potřeby přísvitu) a mohou do jisté míry vidět i skrz mlhu, dým, déšť nebo porost.

Jak funguje kolimátor?

Kolimátor, neboli také reflexní zaměřovač, je v oblasti zbraňové techniky optické zařízení, které se upevňuje ke zbrani jako alternativa k otevřeným mechanickým mířidlům nebo i místo nich a usnadňuje zamíření především tím, že řeší problém se střídavým zaostřováním na mířidla a cíl.

Kolimátory (obzvláště uzavřené) se vzhledově mohou podobat puškohledům, funkční princip je ale odlišný. Puškohledy jsou tvořeny soustavou čoček, kterými se promítá obraz, přičemž záměrný obrazec je vložen do jednoho z ohnisek soustavy. Oproti tomu kolimátor je tvořen jen jedinou čočkou (či zrcadlem), zdrojem světla a obvykle polopropustným sklíčkem. Čočka přitom slouží pouze pro kolimaci světelného zdroje a obraz přes ni neprochází. Zdroje světla mohou být různé. U novějších zaměřovačů se často používá LED či laser.

Kolimací se rozumí optická transformace různoběžných světelných paprsků zdroje na rovnoběžné, tedy na paprsky s ohniskem teoreticky v nekonečnu. Pokud se záměrný obrazec tvořený kolimovanými paprsky promítne na polopropustné odrazivé sklíčko, obrazec se odtud odrazí do oka a dojde k jeho zakomponování do obrazu. Tento záměrný obrazec má rovinu ostrosti v nekonečnu, tedy za všemi ostatními objekty v zorném poli, ale protože lidské oko ostří na nekonečno už od zhruba 10 m, obrazy splývají do jednoho se zdánlivě stejnou hloubkou ostrosti.

Snad největším pozitivem kolimátorů je skutečnost, že výrazně zrychlují střelbu. Jejich využití je proto hojné zejména tam, kde je potřeba střílet prakticky okamžitě. Své uplatnění proto kolimátory najdou například ve sportovní střelbě, u myslivců (např. při naháňce) a také u ozbrojených skupin (policie, armáda). Na rozdíl od puškohledu, u kterého je jedno oko přivřené a skrz puškohled se střelec dívá druhým okem, se střelec s kolimátorem dívá oběma očima a neztrácí tak výhodu periferního vidění.

Obchodní podmínky

obchodní společnosti: ThermVisia s.r.o.

se sídlem:  Karla Engliše 3201/6, 150 00 Praha 5

identifikační číslo: 05709407

zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze , oddíl C , vložka 269344

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese bestguarder.cz

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti ThermVisia s.r.o., se sídlem Karla Engliše 3201/6, 150 00 Praha 5, identifikační číslo: 05709407, zapsané v obchodním rejstříku vedeném , oddíl , vložka (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání(např. osoba uvede při nákupu IČ nebo DIČ).

1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

2. uživatelský účet

2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 

3. uzavření kupní smlouvy

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

  • 3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
  • 3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
  • 3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

3.6. Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.

3.7. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

3.8. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.9. Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost třicet dnů.

3.10. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

3.11. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.

3.12. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.

3.13. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

 

4. cena zboží a Platební podmínky

4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • 4.1.1. v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese;
  • 4.1.2. v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
  • 4.1.3. bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 115-3950300297, vedený u společnosti Komerční banka, a.s. pro platby v Korunách Českých, nebo 115-3969270227 vedený u společnosti Komerční banka, a.s. pro platby v Eurech  (dále jen „účet prodávajícího“);
  • 4.1.4. bezhotovostně prostřednictvím platebního systému;
  • 4.1.5. bezhotovostně platební kartou;
  • 4.1.6. prostřednictvím úvěru poskytnutého třetí osobou.

Ne všechny z výše uvedených způsobů plateb mohou být v danou dobu dostupné. Pro informace o možnosti plateb platných v daný čas prosím kontaktujte prodávajícího na kontaktech uvedených v záložce "kontakty".

4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

4.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření kupní smlouvy.

4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

 

5. odstoupení od kupní smlouvy

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:

  • 5.1.1. o dodávce zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • 5.1.2. o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího,
  • 5.1.3. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu
  • 5.1.4. o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • 5.1.5. o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • 5.1.6. o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • 5.1.7. o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  • 5.1.8. o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
  • 5.1.9. pokud kupující zvolil "osobní odběr". V tomto případě se Odeslání objednávky bere jako rezervace. Kupující souhlasí, že před převzetím zboží si jej zkontroluje a vyzkouší.

5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

5.3. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny nebo sídla prodávajícího. Pro doručování odstoupení od smlouvy platí ustanovení čl. 11 těchto obchodních podmínek.

5.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.5. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí.

5.6. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

5.7. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Kupní cena může být ponížena o případné náklady, které do dané doby vznikly prodávajícímu v souvislosti s plněním kupní smlouvy.

5.8. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

 

6. přeprava a dodání zboží

6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

 

7. Práva z Vadného plnění

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • 7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • 7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • 7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • 7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • 7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

7.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

 

8. další práva a povinnosti smluvních stran

8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží

8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

8.3. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy . Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

8.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

 

9. ochrana osobních údajů

9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

9.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

9.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

9.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

  • 9.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
  • 9.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

9.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

 

10. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

11. Doručování

11.1. Oznámení týkající se vztahů prodávajícího a kupujícího, zejména týkající odstoupení od kupní smlouvy, musí být doručena poštou formou doporučeného dopisu, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. Oznámení se doručují na příslušnou kontaktní adresu druhé strany a považují se za doručené a účinné okamžikem jejich dodání prostřednictvím pošty, s výjimkou oznámení o odstoupení od smlouvy učiněného kupujícím, kdy je odstoupení účinné, pokud je oznámení kupujícím ve lhůtě pro odstoupení odesláno.

11.2. Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné.

11.3. Smluvní strany můžou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či uvedenou kupujícím v objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce prodávajícího.

 

12. Závěrečná ustanovení

12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

12.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

12.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: Karla Engliše 3201/6, 150 00 Praha 5 , adresa elektronické pošty: liska@thermvisia.com , telefon: 774 108 871.

Zásady ochrany osobních údajů

Správce osobních údajů a subjekt údajů

Správcem osobních údajů je společnost ThermVisia s.r.o., IČ: 057 09 407, se sídlem Karla Engliše 3201/6, Smíchov, 150 00 Praha 5, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 269344 (dále jen správce). Správce je možné kontaktovat písemně na výše uvedené adrese nebo emailem na info@thermvisia.com.

Subjektem údajů je fyzická osoba, která správci poskytla svoje osobní údaje na základě kupní smlouvy či jiné smlouvy uzavřené se správcem nebo na základě registrace do e-shopu správce (www.termovizedali.cz, www.bestguarder.cz nebo www.lovec-hikvision.cz). Subjektem údajů může být též fyzická osoba, jejíž osobní údaje správce získal z jiných zákonných zdrojů.

Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

Rozsah zpracování osobních údajů

Správce zpracovává osobní údaje v rozsahu, v jakém jsou mu poskytnuty subjekty údajů, nebo v jakém rozsahu je správce získá z jiných zákonných zdrojů. Jedná se o:

  • jméno a příjmení,

  • titul,

  • datum narození,

  • státní příslušnost,

  • název obchodní firmy fyzické osoby,

  • bydliště,

  • adresa sídla nebo místa podnikání,

  • fakturační a dodací adresa,

  • identifikační číslo a daňové identifikační číslo,

  • e-mail,

  • přihlašovací jméno a heslo,

  • nákupní historie,

  • telefon,

  • platební údaje,

  • síťové identifikátory,

  • osobní údaje získané z cookies.

Účel zpracování osobních údajů

Správce zpracovává osobní údaje subjektů údajů za účelem splnění smlouvy uzavřené mezi subjektem údajů a správcem (zejména prodej termovizí a nočních vidění), plnění právních povinností a za účelem přímého marketingu (tj. nabízení produktů a služeb správce) včetně zasílání obchodních sdělení ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti.

Obchodní sdělení správce zasílá pouze v případě, že se subjekt údajů přihlásil k odběru novinek (newsletterů) nebo v případě, že správce získal podrobnosti elektronického kontaktu subjektu údajů v souvislosti s prodejem svých produktů nebo služeb. Subjekt údajů má možnost se jednoduchým způsobem a zdarma z odběru novinek (newsletterů) odhlásit pomocí zaslání emailu na info@thermvisia.com nebo pomocí odkazu uvedeného v každém jednotlivém obchodním sdělení.

Ze strany správce nedochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování, uvedenému v čl. 22 obecného nařízení o ochraně osobních údajů č. 2016/679.

Posouzení nezbytnosti zpracování

Správce dbá na ochranu soukromí subjektů údajů, a proto zpracovává pouze osobní údaje, které jsou nezbytně nutné pro stanovené účely zpracování.

Právní základ zpracování osobních údajů

Právním základem zpracování prováděného za účelem přímého marketingu je souhlas subjektů údajů se zpracováním osobních údajů (přihlášení k odběru newsletterů) nebo oprávněný zájem správce (získání elektronického kontaktu v souvislosti s prodejem výrobku nebo služby správce dle zák. č. 480/2004 Sb.).

V ostatních případech je právním základem zpracování splnění smlouvy, ochrana oprávněných zájmů správce (ochrana majetku, uplatnění práv ze smlouvy v soudním řízení apod.) a splnění právní povinnosti.

Doba zpracovávání osobních údajů

V případě osobních údajů zpracovávaných za účelem splnění smlouvy správce zpracovává osobní údaje po dobu trvání smluvního vztahu a následně po dobu dalších 15 let (z důvodu promlčecí lhůty u škody způsobené úmyslně dle § 636 odst. 2 obč. zák.). V případě zpracování za účelem splnění právní povinnosti správce zpracovává osobní údaje po dobu stanovenou právními předpisy. V případě osobních údajů zpracovávaných na základě souhlasu subjektu údajů správce zpracovává osobní údaje po dobu 7 let, nebude-li souhlas se zpracováním osobních údajů do té doby odvolán. Tím není dotčena povinnost správce zpracovávat osobní údaje po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy či v souladu s nimi.

Osobní údaje zpracovávané pro marketingové účely na základě oprávněného zájmu (získání elektronického kontaktu v souvislosti s prodejem výrobku nebo služby správce dle zák. č. 480/2004 Sb.) zpracovává správce po dobu 7 let, nebude-li proti tomuto zpracování do té doby podána námitka ze strany subjektu údajů.

Odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů

Jestliže subjekt údajů udělil správci souhlas se zpracováním osobních údajů, může svůj dobrovolně udělený souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoli bezplatně odvolat, a to zasláním emailu na info@thermvisia.com. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním. Odvolání souhlasu též nemá vliv na zpracování osobních údajů, které správce zpracovává na základě jiného právního základu, než je souhlas (tj. zejména je-li zpracování nezbytné pro splnění smlouvy, právní povinnosti či z jiných důvodů uvedených v platných právních předpisech).

Přístup k osobním údajům

K osobním údajům subjektů údajů má přístup správce a případně též třetí osoby - příjemci, kteří poskytují vhodné záruky a jejichž zpracování splňuje požadavky dle platných právních předpisů a které zajišťuje náležitou ochranu práv subjektů údajů. Příjemci osobních údajů jsou poskytovatelé účetních/mzdových služeb a systémů, správci IT systémů, poskytovatelé právního a daňového poradenství, poskytovatelé marketingových služeb, dopravci a orgány veřejné moci, kterým má správce povinnost osobní údaje poskytovat (např. finanční úřady).

Osobní údaje jsou předávány pouze v rámci členských států Evropské unie s výjimkou služby Mailchimp (rozesílání obchodních sdělení), Facebook (marketingový retargeting a profily správce na sociální síti Facebook), Google Disk a Microsoft OneDrive (cloudová úložiště) a služby Google Analytics. Tito poskytovatelé sídlí v USA. Předávání těmto příjemcům je založeno na systému předávání osobních údajů mezi EU a USA v obchodních vztazích s názvem Privacy Shield.

Prokazování totožnosti subjektů údajů

Správce je oprávněn požadovat prokázání totožnosti subjektů údajů za účelem zamezení přístupu neoprávněných osob k osobním údajům.

Práva subjektů údajů ve vztahu k osobním údajům

Ve vztahu k osobním údajům má subjekt údajů zejména následující práva:

a) právo svůj souhlas kdykoli odvolat;

b) právo osobní údaje opravit či doplnit;

c) právo požadovat omezení zpracování;

d) právo vznést námitku či stížnost proti zpracování v určitých případech;

e) právo požadovat přenesení údajů;

f) právo na přístup k osobním údajům;

g) právo být informován o porušení zabezpečení osobních údajů v určitých případech;

h) právo na výmaz osobních údajů (právo být „zapomenut“) v určitých případech; a

i) další práva stanovená v zákoně o ochraně osobních údajů, zákoně o zpracování osobních údajů a v obecném nařízení o ochraně osobních údajů č. 2016/679.

Co to znamená, že subjekt údajů má právo vznést námitku?

Dle čl. 21 obecného nařízení o ochraně osobních údajů č. 2016/679 má subjekt údajů mimo jiné právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů, jestliže je zpracování prováděno na základě oprávněného zájmu, včetně zpracování za účelem přímého marketingu. Námitku je možné podat správci písemně či na emailovou adresu: info@thermvisia.com. V případě, že subjekt údajů vznese námitku proti zpracování, správce osobní údaje dále nezpracovává, pokud neprokáže závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, nebo pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků. Jestliže jsou osobní údaje zpracovávány za účelem přímého marketingu a subjekt údajů proti takovému zpracování vznese námitku, správce osobní údaje v tomto rozsahu již dále nezpracovává.

Bližší informace o tomto právu obsahuje zejména čl. 21 obecného nařízení o ochraně osobních údajů č. 2016/679.

Povinnost poskytnout osobní údaje

Osobní údaje subjekt údajů poskytuje zcela dobrovolně. Nemá žádnou povinnost je poskytnout. V případě, že osobní údaje neposkytne, nehrozí mu žádná sankce. Nicméně pokud subjekt údajů své osobní údaje správci neposkytne, nebude možné uzavřít mezi subjektem údajů a správcem smlouvu ani ji řádně plnit. Je však čistě a pouze na rozhodnutí subjektu údajů, zda do smluvního vztahu se správcem chce vstoupit, či nikoliv.

Zabezpečení osobních údajů

Veškeré osobní údaje jsou zabezpečeny standardními postupy a technologiemi. Osobní údaje, které jsou zpracovávány v elektronické formě, jsou ukládány v rámci interního systému a jsou přístupné pouze oprávněným uživatelům pracujícím s těmito osobními údaji prostřednictvím zařízení zabezpečených přihlašovacím jménem a heslem. Správce používá profesionální antivirovou ochranu a firewall, jež pravidelně aktualizuje. Správce pravidelně kontroluje, zda systém neobsahuje slabá místa a nebyl vystaven útoku, a používá taková bezpečností opatření, která je možné po správci rozumně vyžadovat, aby nedošlo k neoprávněnému přístupu k poskytnutým osobním údajům, a která s ohledem na aktuální stav technologií poskytují dostatečné zabezpečení. Osobní údaje, jež jsou zpracovávány v písemné formě, jsou uloženy v zabezpečených prostorách správce, do kterých mají přístup pouze oprávněné osoby. Všechna přijatá bezpečnostní opatření jsou pravidelně aktualizována.

Přestože správce zabezpečuje osobní údaje pomocí vhodných technických a organizačních opatření, není objektivně možné zcela zaručit jejich bezpečnost. Proto není ani možné 100% zajistit, že k poskytnutým osobním údajům nemůže třetí osoba získat přístup, nemohou být zkopírovány, zveřejněny, pozměněny nebo zničeny prolomením bezpečnostních opatření správce. V této souvislosti nicméně správce zaručuje, že činí vše proto, aby osobní údaje byly v bezpečí, a pravidelně kontroluje, zda nedošlo k porušení jejich zabezpečení.

Cookies

Správce na svých webových stránkách www.termovizedali.cz, www.bestguarder.cz a www.lovec-hikvision.cz využívá tzv. cookies, které jsou ukládány na zařízení subjektů údajů. Tyto cookies slouží zejména pro zajištění funkčnosti webových stránek a pro analýzu návštěvnosti. Pro analýzu návštěvnosti správce používá službu Google Analytics. Pokud subjekt údajů nechce poskytovat data o používání webu službě Google Analytics, může použít plugin poskytovaný společností Google. Po nainstalování do prohlížeče a aktivaci nebudou dále data odesílána. Více informací o zpracování a využití dat lze nalézt ve smluvních podmínkách společnosti Google.

Standardní webové prohlížeče (Safari, Internet Explorer, Firefox, Google Chrome apod.) podporují správu cookies. V rámci nastavení prohlížečů může subjekt údajů jednotlivé cookies ručně mazat, blokovat či zcela zakázat jejich použití, lze je také blokovat nebo povolit jen pro jednotlivé internetové stránky. Pro detailnější informace může subjekt údajů použít nápovědu svého prohlížeče.

Správce na svých webových stránkách používá tzv. dočasné cookies a trvalé cookies. Dočasné cookies jsou uloženy v zařízení jen do ukončení programu internetového prohlížeče. Dočasné cookies umožňují uchovávání informací při přecházení z jedné webové stránky na druhou a odstraňují potřebu opakovaného zadávání některých údajů. Trvalé cookies pomáhají identifikovat zařízení subjektů údajů v případě opakované návštěvy webových stránek a umožňují přizpůsobovat webové stránky zájmům subjektů údajů.

V následující tabulce naleznete, jaké druhy souboru cookies správce využívá:

Vydavatel/ Název cookie

Typ

Trvanlivost

Popis

SRV_ID

Zlepšení funkčnosti stránky

Dočasná

Interní informace pro zajištění vysoké dostupnosti

PHPSESSID

Zlepšení funkčnosti stránky

Dočasná

Slouží k zajištění lepší funkčnosti stránky (zapamatování si zvoleného nastavení apod.)

externalFontsLoaded

Zlepšení funkčnosti stránky

Trvalá (1 měsíc)

Zajištění lepšího načítání fontů

Facebook / _fbp, xs, fr, datr, c_user

Marketingová

Trvalá (3 měsíce)

Slouží pro účely marketingu a propojení se sociální sítí Facebook

Google /
_ga,_gid, _gat, _gcl

Analytická, marketingová

Trvalá (max. 2 roky)

Slouží pro účely marketingu a analýzu návštěvnosti

Seznam.cz / APNUID, KADUSERCOOKIE, sid, sb

Analytická, marketingová

Trvalá (6 měsíců)

Slouží pro účely marketingu a analýzu návštěvnosti

pcart

Zlepšení funkčnosti stránky

Trvalá (2 měsíce)

Po přidání do košíku, hash spojující uživatele s jeho aktuálním uloženým košíkem

CookiesOK

Zlepšení funkčnosti stránky

Trvalá (15 dní)

Souhlas s použitím cookies

informationBanner

Zlepšení funkčnosti stránky

Trvalá (1 den)

Informační proužek

 

Závěrečná ustanovení

Tyto zásady nabývají účinnosti dne 1. 4. 2020.