O nás

Profil společnosti ThermVisia

Společnost ThermVisia je exkluzívním distributorem značek PARD, DALI, Meprolight a Bestguarder, a největším distributorem značky Hikmicro v České a Slovenské republice.

ThermVisia je založena na myšlence poskytovat inovativní technologie v oboru termovizí a přístrojů pro noční vidění, přičemž své podnikatelské vztahy budujeme na častých a dlouhodobých osobních kontaktech jak s našimi obchodními partnery tak s koncovými zákazníky. Za nejdůležitější považujeme neustálé poskytování takových doprovodných služeb, které budou ve svém oboru těmi nejlepšími na trzích, kde působíme.

Se všemi výrobci jsme v úzkém kontaktu, pravidelně je navštěvujeme, posíláme jim kontakty a kontrolujeme kvalitu zařízení. Díky těmto krokům jsme schopni zajistit kvalitu a originalitu produktů jak pro naše velkoobchodní, tak naše maloobchodní zákazníky.

Pokud byste měli jakékoliv připomínky a podněty, neváhejte nás kontaktovat.

Ing. Martin Liška, obchodní ředitel

Historie společnosti ThermVisia
2017

ThermVisia vzniká jako exkluzivní distributor značky DALI pro Českou a Slovenskou republiku.

2018

ThermVisia se stává exkluzivním distributorem nočních vidění značky Bestguarder v České a Slovenské republice.

2019

Thermvisia přivádí na naše trhy také noční vidění a termovize značky PARD a termovize značky Hikvision.

2020

Zařazujeme do svého produktového portfolia rovněž termovize značky Hikmicro, která vzniká odštěpením od společnosti Hikvision.

2021

ThermVisia se stává exkluzívním distributorem značky PARD v České a Slovenské republice.

ThermVisia se stává exkluzivním distributorem značky Meprolight v České republice.

 

O našich značkách
DALI

Společnost DALI Technology je již přes 30 let průkopníkem ve vývoji termovizí pro lov a ochranu osob a majetku. Vývojové a výrobní centrum sídlí v provincii Zheijang v Číně. Společnost je od roku 2008 kotovaná na burze v Shenzenu. DALI již několik let v řadě získává prestižní ocenění „ASMA TOP 50 Technology companies“. V roce 2016 toto ocenění nejen obhájila, ale posunula se v žebříčku vzhůru a obstála v konkurenci s bezpečnostními společnostmi z celého světa.

Společnost DALI Technology je držitelem certifikátu kvality IS0 9001:2000 a certifikátu ISO 14000 o ochraně životního prostředí.

Naše návštěva v DALI

Foto: Návštěva vedení naší společnosti v centrále DALI

Bestguarder

Značka Bestguarder byla založena roku 2005 a od počátku se zaměřuje na vývoj a výrobu vysoce kvalitních a odolných nočních vidění určených primárně pro outdoorové aktivity. Její továrna pokrývá více jak  30.000 metrů čtverečních a má více jak 300 zaměstnanců se specializací na elektrooptické přístroje. Bestguarder potvrzuje svou reputaci profesionálního vývojáře a výrobce nočních vidění důraznou kontrolou kvality. Za účelem vývoje a výroby těch nejkvalitnějších produktů zavedl Bestguarder mezinárodně uznávanou normu ISO 9001. Bestguarder získal i mnoho dalších certifikací jako FCC/CE/RoHS.

PARD

Shenzhen Pard Technology Limited je poměrnou mladou společností založenou v roce 2017, která si však svou inovativností a dobrými cenami velmi rychle získala významný podíl na trhu outdoor nočních vidění a termovizí.

ThermVisia je od roku 2021 exkluzívním distributorem značky PARD v České a Slovenské republice.

 IMG_0987

Foto: Návštěva vedení naší společnosti v centrále PARD

Hikvision/Hikmicro

Tato značka je dobře známá po celém světě. Společnost Hikvision  má nyní více než 34 000 zaměstnanců, z nichž více než 16 000 jsou inženýři v oblasti výzkumu a vývoje. Společnost každoročně investuje 7 - 8 % svých ročních tržeb z prodeje do výzkumu a vývoje za účelem pokračující inovace produktů. Vzhledem k silnému růstu prodejů termovizí značky Hikvision zřídil výrobce Hikvision pro termovize vlastní značku Hikmicro. Od konce minulého roku tedy zákazníci najdou termovizní řadu produktů Hikvision právě pod novou značkou Hikmicro.

Centra výzkumu a vývoje jsou zaměřena na celosvětové výzkumné a vývojové centrum v Montrealu, Kanadě a Silicon Valley v Kalifornii v Severní Americe, stejně tak jako v Pekingu, Šanghaji a Chongqingu.

Společnost Hikvision zřídila jednu z nejrozsáhlejších marketingových sítí v průmyslu, zahrnující 33 zámořských regionálních dceřiných společností, což zajišťuje rychlou reakci na potřeby zákazníků. Produkty společnosti Hikvision slouží různorodému účelu jako například projekt bezpečného města v Soulu, Jižní Korei, přístav Dun Laoghaire v Irsku, milánské letiště Malpensa a Bank of India.

Na přelomu let 2020/2021 se výroba outdoor termovizí osamostatnila do značky Hikmicro.

 

Foto: Návštěva vedení naší společnosti v centrále Hikvision

Meprolight

Společnost Meprolight vznikla v roce 1990 jako divize izraelské skupiny SK Group. Je celosvětově předním výrobcem a dodavatelem špičkových optických a elektrooptických zaměřovačů, samoosvětlujících miřidel pro pistole i pušky, nočního vidění a termovizních zaměřovačů. Všechny výrobky jsou prověřovány v bojových podmínkách a jako takové používány vojenskými a bezpečnostními složkami na celém světě a v případě civilních variant výrobků i širokou veřejností při lovu a sportovní střelbě.

Výrobky společnosti Meprolight se vyznačují nekompromisní kvalitou a spolehlivostí a všechny procházejí přísným procesem řízení kvality podle mezinárodních standardů. Společnost je certifikována podle standardů ISO-9001:2008, ISO-14001:2004 a OHSAS 18001:2007, standardů NATO a podle vojenských specifikací USA a mezinárodních MIL standardů.

 

Kontakty

Chcete vytvořit objednávku telefonicky nebo po emailu?

Kontaktujte náš tým na objednavky@thermvisia.com nebo na tel: 774 108 871.

Máte dotaz na technické parametry nebo na servis?

Kontaktuje kolegy z technického oddělení na tel.: 731 922 112, nebo na emailu: servis@thermvisia.com. Do druhého dne se Vám ozveme s návrhem na řešení vašeho servisního případu.

V našem pražském servisním středisku provádíme kompletní záruční a pozáruční servis námi prodávaných výrobků. V případě záručního servisu platí garance zapůjčení náhradního přístroje po dobu servisu zdarma!

Máte zájem o spolupráci?

Kontaktujte přímo Martina Lišku – obchodního ředitele spol. ThermVisia s.r.o. - distributora značek Hikmicro (Hikvision), DALI, Bestguarder a PARD, email: martin.liska@thermvisia.com

Provozovatel obchodu:

ThermVisia s.r.o.
Karla Engliše 3201/6
150 00 Praha 5, CZ

NA TÉTO ADRESE SE NACHÁZÍ POUZE KANCELÁŘ! V PŘÍPADĚ ZÁJMU O PŘEDVEDENÍ PRODUKTU VOLEJTE: +420 774 108 871

IČ: 057 09 407
DIČ: CZ05709407
email: info@thermvisia.com
Datová schránka: 5f692i2
Společnost je zapsána pod spisovou značkou C 269344 vedenou u Městského soudu v Praze.

Servis a uživatelská podpora
Máte dotaz na technické parametry nebo na servis?

Kontaktuje kolegy z technického oddělení na tel.: 731 922 112, nebo na emailu: frederik.cenkei@thermvisia.com. Do druhého dne se Vám ozveme s návrhem na řešení vašeho servisního případu.

V našem pražském servisním středisku provádíme kompletní záruční a pozáruční servis námi prodávaných výrobků. V případě záručního servisu platí garance zapůjčení náhradního přístroje po dobu servisu zdarma!

Technologie

Jak funguje termovize?

Termovizní kamery fungují na principu zviditelnění tepelného záření, které všechny objekty samy vyzařují. Jedná se o zcela pasivní zobrazovací přístroje, které nepotřebují žádné osvětlení objektů (Sluncem, hvězdami, umělými zdroji). Termovizní přístroje zobrazují tepelné rozdíly objektů.

Skutečnost, že existuje souvislost mezi teplotou tělesa a intenzitou jím vyzařovaného infračerveného záření, zjistil již v roce 1900 Německý fyzik Max Karl Ernst Ludwig Planck, laureát Nobelovy ceny za fyziku.

Vývoji termovizí (neboli termovizních kamer) se věnuje vědní obor infračervená termografie. Úkolem termo-grafie analýza infračervené energie vyzařované tělesem. Termografickým měřicím systémem lze zobrazit teplotní pole měřeného objektu na jeho povrchu. Obor termografie se v širším měřítku rozvinul společně s rozšířením infračervených kamer, pro které se obecně vžilo slovo termovizní kamera, resp. termovize. Každé těleso s teplotou vyšší než absolutní nula vydává infračervené záření, které je lidským okem neviditelné.

Čím je teplota vyšší, tím je vlnová délka vydávaného záření kratší. Termokamera měří ve svém zorném poli dlouhovlnné infračervené záření. Termokamera tedy přeneseně „dělá” obrázky z tepla.

Jednou ze zvláštností termovizního záznamu je skutečnost, že tepelné záření vyzařuje vše, tedy i objímky objektivu, zobrazovací čočky a dokonce detektor sám. Aby se zabránilo zobrazování nežádoucích "duchů" je nutno systém důsledné odclánět nezářivými clonami, případně zajistit dodatečné chlazení detektoru.

Vzhledem k tomu, že materiál, ze kterého je vyrobena čočka musí být propustný pro oblast vlnových délek tepelného záření, tak sklo je pro tyto účely nepoužitelné. Termovize nevidí skrze sklo. Čočky pro termovize jsou vyráběny z germania, nebo safíru, případně dalších propustných materiálu

Jak funguje noční vidění?

Přístroje pro noční vidění jsou zařízení, která pracují na principu zesilování tzv. zbytkového světla. Zbytkovým světlem může být svit měsíce a hvězd, anebo odrazy světel z nedaleké obce či dopravní komunikace. Přístroje pracují v infračerveném pásmu blízkém viditelnému světlu tak, že zesilují toto záření o vlnových délkách 700 až 1000 nm a převádějí ho do viditelné oblasti spektra. Je důležité si uvědomit, že tyto přístroje nedokážou samy o sobě fungovat v prostorách s absolutní tmou, jelikož přístroj by neměl co zesilovat.

V takových situacích se to může řešit přídavnými prvky, jako třeba vlastním infračerveným přísvitem. Na trhu můžete najít přístroje založené na dvou typech nočního vidění – analogovém a digitálním. Oba typy zesilují zbytkové světlo, ovšem každý jiným způsobem, z čehož vyplývají určitá specifikace a také jisté klady a zápory. Přístroje založené na analogovém nočním vidění (kterým se často říká noktovizory) se typicky skládají z trubice fotonásobiče (fotokatody), kde se fotony mění na elektrony. Elektrony jsou poté elektro-chemickým procesem znásobeny a usměrněny k fosforové obrazovce měnící zmnožené elektrony ve viditelné světlo. Obraz se obvykle zobrazuje na zeleném stínítku. Uživatel tak v hledáčku vidí monochromatický, zelený obraz. Výhodou analogového nočního vidění je velká citlivost bez jakéhokoliv zpoždění. Přístroje mají dlouhou životnost a malou spotřebu energie. Vše je vykoupeno vyšší cenou a zpravidla nutností zařízení registrovat na Policii ČR.

Přístroje založené na digitálním nočním vidění, které naleznete v naší nabídce, fungují obdobě jako digitální kamera nebo fotoaparát s jediným zásadním rozdílem, že jejich sensor je citlivý na infračervené světlo. Zásadními výhodami těchto přístrojů jsou velmi příznivá cena a značný uživatelský komfort umožňující např. řadu individuálních nastavení nebo zaznamenávání obrazu. O něco vyšší spotřeba a nepatrné zpoždění obrazu zpravidla nejsou překážkou pro efektivní nevojenské využití. Z uživatelského hlediska je také dobré vědět, jak jsou hlavní rozdíly mezi nočními viděními a termovizemi. Termovize jsou dražší, ale tím, že zpracovávají tepelné záření, vidí i v absolutní tmě (tedy bez potřeby přísvitu) a mohou do jisté míry vidět i skrz mlhu, dým, déšť nebo porost.

Jak funguje kolimátor?

Kolimátor, neboli také reflexní zaměřovač, je v oblasti zbraňové techniky optické zařízení, které se upevňuje ke zbrani jako alternativa k otevřeným mechanickým mířidlům nebo i místo nich a usnadňuje zamíření především tím, že řeší problém se střídavým zaostřováním na mířidla a cíl.

Kolimátory (obzvláště uzavřené) se vzhledově mohou podobat puškohledům, funkční princip je ale odlišný. Puškohledy jsou tvořeny soustavou čoček, kterými se promítá obraz, přičemž záměrný obrazec je vložen do jednoho z ohnisek soustavy. Oproti tomu kolimátor je tvořen jen jedinou čočkou (či zrcadlem), zdrojem světla a obvykle polopropustným sklíčkem. Čočka přitom slouží pouze pro kolimaci světelného zdroje a obraz přes ni neprochází. Zdroje světla mohou být různé. U novějších zaměřovačů se často používá LED či laser.

Kolimací se rozumí optická transformace různoběžných světelných paprsků zdroje na rovnoběžné, tedy na paprsky s ohniskem teoreticky v nekonečnu. Pokud se záměrný obrazec tvořený kolimovanými paprsky promítne na polopropustné odrazivé sklíčko, obrazec se odtud odrazí do oka a dojde k jeho zakomponování do obrazu. Tento záměrný obrazec má rovinu ostrosti v nekonečnu, tedy za všemi ostatními objekty v zorném poli, ale protože lidské oko ostří na nekonečno už od zhruba 10 m, obrazy splývají do jednoho se zdánlivě stejnou hloubkou ostrosti.

Snad největším pozitivem kolimátorů je skutečnost, že výrazně zrychlují střelbu. Jejich využití je proto hojné zejména tam, kde je potřeba střílet prakticky okamžitě. Své uplatnění proto kolimátory najdou například ve sportovní střelbě, u myslivců (např. při naháňce) a také u ozbrojených skupin (policie, armáda). Na rozdíl od puškohledu, u kterého je jedno oko přivřené a skrz puškohled se střelec dívá druhým okem, se střelec s kolimátorem dívá oběma očima a neztrácí tak výhodu periferního vidění.

Obchodní podmínky

pro spotřebitele

obchodní společnosti: ThermVisia s.r.o.
se sídlem:  Karla Engliše 3201/6, Smíchov, 150 00 Praha 5
IČ: 05709407
DIČ: CZ05709407

zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soude v Praze, oddíl C, vložka 269344
(dále jen „prodávající“)
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese tenolix.cz

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky prodávajícího (dále jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a spotřebitelem (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese tenolix.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání; v takovém případě se uplatní obchodní podmínky pro podnikatele. Jestliže kupující uvede v rámci objednávky či v kupní smlouvě IČ nebo DIČ, má se za to, že kupní smlouvu uzavírá jako podnikatel.

1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. Změna obchodních podmínek bude oznámena vložením nového znění obchodních podmínek na webové stránce. Kupní smlouva uzavřená mezi prodávajícím a kupujícím se řídí zněním obchodních podmínek platných ke dni jejího uzavření. Je-li předmětem smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím opakované plnění stejného druhu, má kupující právo změny odmítnout do 30 dnů od jejich oznámení kupujícímu a může z tohoto důvodu smlouvu písemně vypovědět ve 2 měsíční výpovědní lhůtě, jež počne běžet ode dne doručení výpovědi prodávajícímu.

 

2. uživatelský účet

2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 6 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 

3. uzavření kupní smlouvy

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

3.3. Cena předmětu plnění napájeného bateriemi nezahrnuje cenu baterií (není-li v nabídce uvedeno jinak). V takovém případě je nutné baterie objednat zvlášť.

3.4. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. V případě, kdy prodávající nabízí dopravu zboží zdarma, je předpokladem vzniku práva na bezplatnou dopravu zboží na straně kupujícího zaplacení minimální celkové kupní ceny dopravovaného zboží ve výši stanovené ve webovém rozhraní obchodu. V případě, kdy dojde k částečnému odstoupení od kupní smlouvy kupujícím a celková kupní cena zboží, u kterého nedošlo k odstoupení od smlouvy kupujícím, nedosahuje minimální výše, jež je potřebná pro vznik práva na dopravu zboží zdarma podle předchozí věty, právo kupujícího na dopravu zboží zdarma zaniká a kupující je povinen dopravu zboží prodávajícímu uhradit.

3.5. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

  • 3.5.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
  • 3.5.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
  • 3.5.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

3.6. Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.

3.7. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

3.8. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.9. Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost třicet dnů.

3.10. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

3.11. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.

3.12. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.

3.13. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

 

4. cena zboží a Platební podmínky

4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • 4.1.1. v hotovosti či platební kartou v provozovně prodávajícího na adrese Karla Engliše 3201/6, Smíchov, 150 00 Praha 5, zvolil-li kupující osobní odběr zboží;
  • 4.1.2. v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
  • 4.1.3. bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 115-3950300297, vedený u společnosti Komerční banka, a.s. pro platby v Kč, nebo č. 115-3969270227 vedený u společnosti Komerční banka, a.s. pro platby v Eur (dále jen „účet prodávajícího“);
  • 4.1.4. bezhotovostně či platební kartou prostřednictvím platebního systému provozovaného na webové stránce;
  • 4.1.5. v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru ve výdejně zásilek;
  • 4.1.6. prostřednictvím virtuální měny;
  • 4.1.7. prostřednictvím elektronické peněženky (GoPay, Google Pay);
  • 4.1.8. prostřednictvím úvěru poskytnutého třetí osobou (nákup na splátky).

4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

4.4. V případě platby v hotovosti či na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření kupní smlouvy, není-li v potvrzení objednávky či kupní smlouvě uvedeno jinak.

4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat, není-li výslovně uvedeno jinak.

4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

4.9. Kupující souhlasí s vystavováním a zasíláním faktur (případně i dobropisů či zálohových faktur) v elektronické formě na e-mailovou adresu pro tento účel kupujícím zvolenou a prohlašuje, že tuto emailovou adresu aktivně užívá.

4.10. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Toto ustanovení se neuplatní v případě, že platné právní předpisy stanoví jinak.

 

5. odstoupení od kupní smlouvy

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal. Úplný výčet případů, kdy není možné od kupní smlouvy odstoupit, obsahuje ustanovení § 1837 občanského zákoníku.

5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž je dostupný zde: Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy_Tenolix.docx. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího objednavky@thermvisia.com.

5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do 14 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal; jestliže kupující zaplatil kupní cenu jinak, než bezhotovostním převodem ze svého bankovního účtu, vrátí prodávající peněžní prostředky bezhotovostním převodem na účet, který kupující prodávajícímu písemně sdělí, nebo v hotovosti po vzájemné domluvě v sídle prodávajícího. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

5.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

5.6. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

5.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

5.8. Prodávající je mimo případů stanovených zákonem oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu zjevné chyby v ceně předmětu plnění, vyprodání zásob, nedostupnosti předmětu plnění, nebo když výrobce, dovozce nebo dodavatel předmětu plnění přerušil / omezil / zastavil výrobu nebo dovoz předmětu plnění. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího o odstoupení a vrátí mu ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to převodem na bankovní účet kupujícího.

 

6. přeprava a dodání zboží

6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující věc při dodání a ani v dodatečně poskytnutém termínu pro převzetí, náleží prodávajícímu úplata za uskladnění ve výši 100,- Kč za každý den uskladnění. Věc bude prodávající skladovat maximálně po dobu 6 týdnů. Nevyzvedne-li si kupující věc ani po uplynutí doby 6 týdnů, je prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy. Odstoupením od kupní smlouvy není dotčen nárok prodávajícího na náhradu škody způsobené prodlením kupujícího s převzetím předmětu plnění a úhradu skladného.

6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Tímto nejsou dotčena práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží a další práva kupujícího vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

6.5. Dodací lhůty uváděné prodávajícím jsou vždy pouze informativní.

6.6. Prodávající umožňuje kupujícímu zvolit si ve webovém rozhraní obchodu způsob dodání (dopravy). Jde zejména o doručení poštovní / kurýrní službou nebo osobním odběrem.

6.7. Náklady za dopravu nese kupující, není-li prodávajícím uvedeno jinak.

6.8. Prodávající je oprávněn plnit předmět kupní smlouvy i částečně a kupující je povinen částečné plnění přijmout.

 

7. Práva z Vadného plnění

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • 7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • 7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • 7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • 7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • 7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.3. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

7.4. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Kupující je jinak oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou kupující nemůže vadné zboží užívat.

7.5. Ustanovení uvedená v čl. 7.4 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

7.6. Práva z odpovědnosti za vady zboží se uplatňují u prodávajícího. Je-li však v potvrzení vydaném prodávajícím ohledně rozsahu práv z odpovědnosti za vady (ve smyslu ustanovení § 2166 občanského zákoníku) uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy. S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba podle předchozí věty, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání prodávajícího. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené prodávajícím k provedení opravy.

7.7. Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně uplatnit zejména osobně v sídle prodávajícího či elektronickou poštou na adrese info@thermvisia.com.

7.8. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná.

7.9. Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v čl. 7.2 obchodních podmínek, může kupující požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti zboží, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.

7.10. Kdo má právo podle § 1923 občanského zákoníku, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

7.11. Prodávající je povinen vydat kupujícímu (spotřebiteli) na jeho žádost písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem.

7.12. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

 

8. další práva a povinnosti smluvních stran

8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

8.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@thermvisia.com. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

8.4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

8.5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

8.6. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

8.8. Kupující prohlašuje a zaručuje, že zboží nekupuje za účelem vojenského či obdobného užití.

8.9. Kupující bere na vědomí a souhlasí s tím, že veškeré dodávky zboží podléhají zákonům a předpisům o kontrole vývozu platným ve vnitrostátních právních předpisech, EU, Spojeném království a Spojených státech. To zahrnuje mimo jiné nařízení o správě vývozu ("EAR") a sankční režimy Ministerstva financí USA, Úřadu pro kontrolu zahraničních aktiv. Kupující bude dodržovat všechny tyto zákony a předpisy, které se na něj vztahují. Kupující nesmí, pokud k tomu není oprávněn podle těchto zákonů a předpisů, uskutečnit žádnou přímou ani nepřímou dodávku tohoto zboží do (i) jakékoli embargované nebo sankcionované země nebo oblasti, nebo pro (ii) jakoukoli osobu nebo subjekt, pro který je vývoz omezen podle platného vládního seznamu zakázaných a omezených stran, nebo pro (iii) jakoukoli osobu přímo nebo nepřímo vlastněnou nebo ovládanou výše uvedenými osobami.

8.10. Kupující nesmí přímo ani nepřímo převést ani jinak zpřístupnit žádné jiné osobě nebo subjektu žádné zboží dodané prodávajícím pro použití při jakýchkoli zakázaných činnostech, zejména (nikoli však výlučně) činností souvisejících s návrhem, vývojem, výrobou nebo použitím jakýchkoli jaderných, chemických nebo biologických zbraní nebo jakýchkoli raket, raketových systémů nebo bezpilotních letadel. Kupující je povinen odškodnit prodávajícího před jakýmikoliv nároky nebo sankcemi, které mu vzniknou v důsledku nedodržení těchto zákonů a předpisů ze strany kupujícího, a poskytnout mu náhradu veškeré újmy.

 

9. ochrana osobních údajů

Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu „Zásady zpracování osobních údajů“ dostupného zde.

 

10. Doručování

Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.

 

11. Závěrečná ustanovení

11.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

11.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

11.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

11.4. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Karla Engliše 3201/6, Smíchov, 150 00 Praha 5, adresa elektronické pošty info@thermvisia.com, datová schránka: 5f692i2, telefon +420 774 108 871.

 

V Praze dne 1. 4. 2022

Zásady ochrany osobních údajů

Správce osobních údajů a subjekt údajů

Správcem osobních údajů je společnost ThermVisia s.r.o., IČ: 057 09 407, se sídlem Karla Engliše 3201/6, Smíchov, 150 00 Praha 5, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 269344 (dále jen správce). Správce je možné kontaktovat písemně na výše uvedené adrese nebo emailem na info@thermvisia.com.

Subjektem údajů je fyzická osoba, která správci poskytla svoje osobní údaje na základě kupní smlouvy či jiné smlouvy uzavřené se správcem nebo na základě registrace do e-shopu správce (www.termovizedali.cz, www.bestguarder.cz nebo www.lovec-hikvision.cz). Subjektem údajů může být též fyzická osoba, jejíž osobní údaje správce získal z jiných zákonných zdrojů.

Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

Rozsah zpracování osobních údajů

Správce zpracovává osobní údaje v rozsahu, v jakém jsou mu poskytnuty subjekty údajů, nebo v jakém rozsahu je správce získá z jiných zákonných zdrojů. Jedná se o:

  • jméno a příjmení,

  • titul,

  • datum narození,

  • státní příslušnost,

  • název obchodní firmy fyzické osoby,

  • bydliště,

  • adresa sídla nebo místa podnikání,

  • fakturační a dodací adresa,

  • identifikační číslo a daňové identifikační číslo,

  • e-mail,

  • přihlašovací jméno a heslo,

  • nákupní historie,

  • telefon,

  • platební údaje,

  • síťové identifikátory,

  • osobní údaje získané z cookies.

Účel zpracování osobních údajů

Správce zpracovává osobní údaje subjektů údajů za účelem splnění smlouvy uzavřené mezi subjektem údajů a správcem (zejména prodej termovizí a nočních vidění), plnění právních povinností a za účelem přímého marketingu (tj. nabízení produktů a služeb správce) včetně zasílání obchodních sdělení ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti.

Obchodní sdělení správce zasílá pouze v případě, že se subjekt údajů přihlásil k odběru novinek (newsletterů) nebo v případě, že správce získal podrobnosti elektronického kontaktu subjektu údajů v souvislosti s prodejem svých produktů nebo služeb. Subjekt údajů má možnost se jednoduchým způsobem a zdarma z odběru novinek (newsletterů) odhlásit pomocí zaslání emailu na info@thermvisia.com nebo pomocí odkazu uvedeného v každém jednotlivém obchodním sdělení.

Ze strany správce nedochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování, uvedenému v čl. 22 obecného nařízení o ochraně osobních údajů č. 2016/679.

Posouzení nezbytnosti zpracování

Správce dbá na ochranu soukromí subjektů údajů, a proto zpracovává pouze osobní údaje, které jsou nezbytně nutné pro stanovené účely zpracování.

Právní základ zpracování osobních údajů

Právním základem zpracování prováděného za účelem přímého marketingu je souhlas subjektů údajů se zpracováním osobních údajů (přihlášení k odběru newsletterů) nebo oprávněný zájem správce (získání elektronického kontaktu v souvislosti s prodejem výrobku nebo služby správce dle zák. č. 480/2004 Sb.).

V ostatních případech je právním základem zpracování splnění smlouvy, ochrana oprávněných zájmů správce (ochrana majetku, uplatnění práv ze smlouvy v soudním řízení apod.) a splnění právní povinnosti.

Doba zpracovávání osobních údajů

V případě osobních údajů zpracovávaných za účelem splnění smlouvy správce zpracovává osobní údaje po dobu trvání smluvního vztahu a následně po dobu dalších 15 let (z důvodu promlčecí lhůty u škody způsobené úmyslně dle § 636 odst. 2 obč. zák.). V případě zpracování za účelem splnění právní povinnosti správce zpracovává osobní údaje po dobu stanovenou právními předpisy. V případě osobních údajů zpracovávaných na základě souhlasu subjektu údajů správce zpracovává osobní údaje po dobu 7 let, nebude-li souhlas se zpracováním osobních údajů do té doby odvolán. Tím není dotčena povinnost správce zpracovávat osobní údaje po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy či v souladu s nimi.

Osobní údaje zpracovávané pro marketingové účely na základě oprávněného zájmu (získání elektronického kontaktu v souvislosti s prodejem výrobku nebo služby správce dle zák. č. 480/2004 Sb.) zpracovává správce po dobu 7 let, nebude-li proti tomuto zpracování do té doby podána námitka ze strany subjektu údajů.

Odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů

Jestliže subjekt údajů udělil správci souhlas se zpracováním osobních údajů, může svůj dobrovolně udělený souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoli bezplatně odvolat, a to zasláním emailu na info@thermvisia.com. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním. Odvolání souhlasu též nemá vliv na zpracování osobních údajů, které správce zpracovává na základě jiného právního základu, než je souhlas (tj. zejména je-li zpracování nezbytné pro splnění smlouvy, právní povinnosti či z jiných důvodů uvedených v platných právních předpisech).

Přístup k osobním údajům

K osobním údajům subjektů údajů má přístup správce a případně též třetí osoby - příjemci, kteří poskytují vhodné záruky a jejichž zpracování splňuje požadavky dle platných právních předpisů a které zajišťuje náležitou ochranu práv subjektů údajů. Příjemci osobních údajů jsou poskytovatelé účetních/mzdových služeb a systémů, správci IT systémů, poskytovatelé právního a daňového poradenství, poskytovatelé marketingových služeb, dopravci a orgány veřejné moci, kterým má správce povinnost osobní údaje poskytovat (např. finanční úřady).

Osobní údaje jsou předávány pouze v rámci členských států Evropské unie s výjimkou služby Mailchimp (rozesílání obchodních sdělení), Facebook (marketingový retargeting a profily správce na sociální síti Facebook), Google Disk a Microsoft OneDrive (cloudová úložiště) a služby Google Analytics. Tito poskytovatelé sídlí v USA. Předávání těmto příjemcům je založeno na systému předávání osobních údajů mezi EU a USA v obchodních vztazích s názvem Privacy Shield.

Prokazování totožnosti subjektů údajů

Správce je oprávněn požadovat prokázání totožnosti subjektů údajů za účelem zamezení přístupu neoprávněných osob k osobním údajům.

Práva subjektů údajů ve vztahu k osobním údajům

Ve vztahu k osobním údajům má subjekt údajů zejména následující práva:

a) právo svůj souhlas kdykoli odvolat;

b) právo osobní údaje opravit či doplnit;

c) právo požadovat omezení zpracování;

d) právo vznést námitku či stížnost proti zpracování v určitých případech;

e) právo požadovat přenesení údajů;

f) právo na přístup k osobním údajům;

g) právo být informován o porušení zabezpečení osobních údajů v určitých případech;

h) právo na výmaz osobních údajů (právo být „zapomenut“) v určitých případech; a

i) další práva stanovená v zákoně o ochraně osobních údajů, zákoně o zpracování osobních údajů a v obecném nařízení o ochraně osobních údajů č. 2016/679.

Co to znamená, že subjekt údajů má právo vznést námitku?

Dle čl. 21 obecného nařízení o ochraně osobních údajů č. 2016/679 má subjekt údajů mimo jiné právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů, jestliže je zpracování prováděno na základě oprávněného zájmu, včetně zpracování za účelem přímého marketingu. Námitku je možné podat správci písemně či na emailovou adresu: info@thermvisia.com. V případě, že subjekt údajů vznese námitku proti zpracování, správce osobní údaje dále nezpracovává, pokud neprokáže závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, nebo pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků. Jestliže jsou osobní údaje zpracovávány za účelem přímého marketingu a subjekt údajů proti takovému zpracování vznese námitku, správce osobní údaje v tomto rozsahu již dále nezpracovává.

Bližší informace o tomto právu obsahuje zejména čl. 21 obecného nařízení o ochraně osobních údajů č. 2016/679.

Povinnost poskytnout osobní údaje

Osobní údaje subjekt údajů poskytuje zcela dobrovolně. Nemá žádnou povinnost je poskytnout. V případě, že osobní údaje neposkytne, nehrozí mu žádná sankce. Nicméně pokud subjekt údajů své osobní údaje správci neposkytne, nebude možné uzavřít mezi subjektem údajů a správcem smlouvu ani ji řádně plnit. Je však čistě a pouze na rozhodnutí subjektu údajů, zda do smluvního vztahu se správcem chce vstoupit, či nikoliv.

Zabezpečení osobních údajů

Veškeré osobní údaje jsou zabezpečeny standardními postupy a technologiemi. Osobní údaje, které jsou zpracovávány v elektronické formě, jsou ukládány v rámci interního systému a jsou přístupné pouze oprávněným uživatelům pracujícím s těmito osobními údaji prostřednictvím zařízení zabezpečených přihlašovacím jménem a heslem. Správce používá profesionální antivirovou ochranu a firewall, jež pravidelně aktualizuje. Správce pravidelně kontroluje, zda systém neobsahuje slabá místa a nebyl vystaven útoku, a používá taková bezpečností opatření, která je možné po správci rozumně vyžadovat, aby nedošlo k neoprávněnému přístupu k poskytnutým osobním údajům, a která s ohledem na aktuální stav technologií poskytují dostatečné zabezpečení. Osobní údaje, jež jsou zpracovávány v písemné formě, jsou uloženy v zabezpečených prostorách správce, do kterých mají přístup pouze oprávněné osoby. Všechna přijatá bezpečnostní opatření jsou pravidelně aktualizována.

Přestože správce zabezpečuje osobní údaje pomocí vhodných technických a organizačních opatření, není objektivně možné zcela zaručit jejich bezpečnost. Proto není ani možné 100% zajistit, že k poskytnutým osobním údajům nemůže třetí osoba získat přístup, nemohou být zkopírovány, zveřejněny, pozměněny nebo zničeny prolomením bezpečnostních opatření správce. V této souvislosti nicméně správce zaručuje, že činí vše proto, aby osobní údaje byly v bezpečí, a pravidelně kontroluje, zda nedošlo k porušení jejich zabezpečení.

Cookies

Správce na svých webových stránkách www.termovizedali.cz, www.bestguarder.cz a www.lovec-hikvision.cz využívá tzv. cookies, které jsou ukládány na zařízení subjektů údajů. Tyto cookies slouží zejména pro zajištění funkčnosti webových stránek a pro analýzu návštěvnosti. Pro analýzu návštěvnosti správce používá službu Google Analytics. Pokud subjekt údajů nechce poskytovat data o používání webu službě Google Analytics, může použít plugin poskytovaný společností Google. Po nainstalování do prohlížeče a aktivaci nebudou dále data odesílána. Více informací o zpracování a využití dat lze nalézt ve smluvních podmínkách společnosti Google.

Standardní webové prohlížeče (Safari, Internet Explorer, Firefox, Google Chrome apod.) podporují správu cookies. V rámci nastavení prohlížečů může subjekt údajů jednotlivé cookies ručně mazat, blokovat či zcela zakázat jejich použití, lze je také blokovat nebo povolit jen pro jednotlivé internetové stránky. Pro detailnější informace může subjekt údajů použít nápovědu svého prohlížeče.

Správce na svých webových stránkách používá tzv. dočasné cookies a trvalé cookies. Dočasné cookies jsou uloženy v zařízení jen do ukončení programu internetového prohlížeče. Dočasné cookies umožňují uchovávání informací při přecházení z jedné webové stránky na druhou a odstraňují potřebu opakovaného zadávání některých údajů. Trvalé cookies pomáhají identifikovat zařízení subjektů údajů v případě opakované návštěvy webových stránek a umožňují přizpůsobovat webové stránky zájmům subjektů údajů.

V následující tabulce naleznete, jaké druhy souboru cookies správce využívá:

Vydavatel/ Název cookie

Typ

Trvanlivost

Popis

SRV_ID

Zlepšení funkčnosti stránky

Dočasná

Interní informace pro zajištění vysoké dostupnosti

PHPSESSID

Zlepšení funkčnosti stránky

Dočasná

Slouží k zajištění lepší funkčnosti stránky (zapamatování si zvoleného nastavení apod.)

externalFontsLoaded

Zlepšení funkčnosti stránky

Trvalá (1 měsíc)

Zajištění lepšího načítání fontů

Facebook / _fbp, xs, fr, datr, c_user

Marketingová

Trvalá (3 měsíce)

Slouží pro účely marketingu a propojení se sociální sítí Facebook

Google /
_ga,_gid, _gat, _gcl

Analytická, marketingová

Trvalá (max. 2 roky)

Slouží pro účely marketingu a analýzu návštěvnosti

Seznam.cz / APNUID, KADUSERCOOKIE, sid, sb

Analytická, marketingová

Trvalá (6 měsíců)

Slouží pro účely marketingu a analýzu návštěvnosti

pcart

Zlepšení funkčnosti stránky

Trvalá (2 měsíce)

Po přidání do košíku, hash spojující uživatele s jeho aktuálním uloženým košíkem

CookiesOK

Zlepšení funkčnosti stránky

Trvalá (15 dní)

Souhlas s použitím cookies

informationBanner

Zlepšení funkčnosti stránky

Trvalá (1 den)

Informační proužek

 

Závěrečná ustanovení

Tyto zásady nabývají účinnosti dne 1. 4. 2020.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení